sobota, 27 lutego 2010

Przeprowadzka i praca

Nareszcie nadszedł ten dzień. Przeprowadzamy się. Z samego rana dopakowaliśmy nasze rzeczy tak, że idealnie wyrobiliśmy się z czasem. Zapakowanie 3 rowerów 3 walizek i sporej ilości toreb nie zajęło nam dużo czasu, także o godzinie 11 już byliśmy w drodze do nowego domu!

Do późnego popołudnia rozpakowywaliśmy rzeczy i nawet chwilę udało nam się zdrzemnąć na trawce w ogrodzie. Malinka pojechała pracować do Piotrusia Pana, a ja dostałem telefon, że jeśli chcę pracować dzisiaj w pizzerii razem z nowymi współlokatorami to mam przyjechać pod wskazany adres. Trochę jeszcze zaspany szybko się przebrałem i dojechałem na godzinę 18. Dziwne to miejsce a w szczególności mąż właścicielki. W sumie nic nie robi a uprzykrza wszystkim pracę, zresztą samo miejsce nie jest na tyle przyjazne, aby chciało się do niego wracać. Przed godziną 21 już praktycznie nie było ruchu i wróciłem do domu, nowego domu :)

W salonie w nowym mieszkaniu

Jeden z ważniejszych członków rodziny. Prześmieszny flegmatyczny łapacz much, niestety powinien częściej się myć.

Zmęczenie i radość z przeprowadzki potrafi pogiąć człowieka.

Brak komentarzy: