poniedziałek, 14 grudnia 2009

Zobaczyłem torbacze!

Jako że w pracy nie działo się nic interesującego, ponownie cięcie i składanie plastikowych przesuwanych drzwiczek, postanowiłem aby 10 pierwszych godzin dnia pominąć i rozpocząć od tego, co się działo już po
prysznicu i drobnych zakupach.
Właściwie to jeszcze w sklepie spotkałem się z Malinką i przyjaciółką jej rodziców. Pojechaliśmy do domu i po drodze stało się!!! Po raz pierwszy zobaczyliśmy kangury! Dwa kangury skakały sobie wzdłuż drogi! Z domu wzięliśmy przecudownego psa na spacer na polu golfowym. Tam oprócz kilku zapalonych sportowców (zarówno golfiarzy jak i biegaczy oraz wyprowadzaczy psów), biegaly, a raczej skakały stada kangurów! Od małych do takich chyba wyższych ode mnie!!! Ale przesympatyczne stworzenia, niesamowicie się nam przyglądały, każdy nasz ruch był bacznie obserwowany, a jak za blisko się zbliżyliśmy to odskakiwały :) Dlatego nie mam zdjęcia.

Po spacerze pełnym przygód, czekało nas zobaczenie jeszcze jednego zwierzątka z rodziny torbaczy, a mianowicie tego oto przeuroczego oposa:

Niestety za blisko podszedłem i musiał uciec na eukaliptus...

Po przygodach z tymi wszystkimi uroczymi stworzeniami przyszedł czas zaspokojenia głodu, który był już na wysokim poziomie. Jeszcze chwila rozmowy i musiałem wracać do swojego hotelu, jutro kolejny dzień pracy i szykuje się, że znowu w fabryce i znowu to samo. Jeszcze do tego dochodzą mnie coraz częściej słuchy, że osoba która mnie zatrudnia ma problemy z płatnością za pracę. Niektórzy czekają i mają zaległe 4 tygodnie bez wypłaty! Mam nadzieję, że mi tego przed Świętami nie zrobi, ponieważ chciałbym aby koszty jakie zainwestowałem w tą pracę zwróciły mi się! Jestem dobrej myśli i czekam na przelew :)

2 komentarze:

Urszula pisze...

Zwierzątko, które widzieliście to nie opos, ale possum, czyli pałanka. Ta ze zdjęcia to dokładnie Brushtail Possum. W Ausralii występują również inne pałanki, na przykład Ringtail Possum. Z tego co czytałam oposy występują w Północnej Ameryce. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat możesz poszukać w google, na przykład: "What's the difference between a possum and an opossum?"

Unknown pisze...

Dzięki Ula za komentarze i informacje! :)