czwartek, 19 listopada 2009

Tego momentu zaczynam się obawiać!

Dzień w którym można było się troche odespać, ale... Właśnie zawsze jest jakeiś ale ponieważ do znużenia na razie będe pisać, że brakuje mi pracy! Dlatego też odpoczynku nie można nazwać w 100% odpoczynkiem, ponieważ zaczyna być to dla mnie ciężkie psychicznie! Nie dosyć że cały mój czas tracę na szukanie pracy to jeszcze nie mogę wykorzystać w pełni lekcji na które chodzę. Chciałbym się coś więcej nauczyć, ale nie bo chodzę i cały czas pytam się o to samo. Raz na 38 razy użyję kilku więcej słów ale to cały czas to samo, no może przynajmniej posłucham sobie różnych akcentów. Chociaż gdybym pracował to bym mógł też słuchać wielu akcentów i nauczyć się nowych słów!
Po szkole jeszcze poszedłem zaśmiecać ludziom skrzynki pocztowe, po czym w domu zmęczenie było już spore i chciałem tylko się położyć spać!

Brak komentarzy: